Hemma i Falkenberg


Jullanbullan, en as skön tjej som är söt, alltid glad och hon ger inte upp. Hon ska bli entreprenör som jag, vi båda kommer äga (y

Jag på en jättemysig resturang i Borås, jag och jullan drog ut och åt och det var riktigt gott! Brukar inte äta på resturang i sverige så ofta och absolut inte själv med en vän pga att det är så dyrt. men man är värd detta ibland ;)

Snyggingar på shopping runda ;> dock inte mina öronpuffar ^^

Ellen kom till stan så fikade alla på "viskan". Riktigt mysigt!

haha, blåa tungor efter blåbärspajen (y iaf min.

Hemma från borran, besöket där var roligt och mysigt. Riktigt kul att träffa jullan och Ellen en stund.

Nästa gång jag träffar dem så äre på återträffen i göteborg med alla andra STSare, ska också bli riktigt kul! I Borås så spenderades alla pengar på mat - så stina och jullan stile! Vi är två glada tjejer - som är ännu gladare när vi äter! haha, men seriöst mat e underbart! hihi, vi var på stan och kollade runt idag men hittade inget tyvärr. Letade efter en röd halsduk men hitta inte en enda, suuukkk :( hade kunnat tänka mig en lila också och hitta en skön men den kosta 300 kr och de kan ju borås fet glömma att jag lägger mina pengar på! 300 kr = tre pizzor, hallå så mkt mer värt? ;) haha. 

Bliir as god mat ikväll och sen träffa vänner, blir nog kanon.
Love, s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0