Ingen skola

Har lagt upp filmer från malta på facebook nu, tänkte att jag kunde dela med mig med några av dem. åhh vad jag saknar den resan! En sån himla bra semester. Elin åkte hem vid ett igår så det blev rätt sent men vi hade det väldigt mysigt, lätt att prata med denna tjejen asså :) vi pratar ju effektivt som sagt! haha, (man pratar inte fort utan effektivt, dock hänger inte alla med när jag och elin pratar men vi förstår varanndra iaf).

Idag är det ingen skola så jag tänkte ta tag i mitt rum, tvätt, laga mat, måla naglar osv. Nuuu ska jag ta tag i det så vi får höras senare.

Love, s!


En liten stina. som jag har förändrats sen dess, eller har jag verkligen förändrats så mycket..? Om man skiter i ut sidan och tänker på hur man själv var. Hur mycket förändrar sig insidan på några år egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0