Inte min dag

Känner jag att jag har en massa tid att göra saker på och sen inte använder tiden bra så får jag ångest och blir depp och då kan jag absolut inte göra något vettigt. Låter kanske helt knas, men just nu känner jag att kvällen inte gått åt till något bra alls, och det gör mig depp. Sen känner jag mig ensam, så nej mitt självförtroende står inte på topp idag. 

Hade en massa planer för kvällen t ex ta ut bilder att sätta på väggen = skrivan har gått sönder, springa = pappa har tagit med sig spring klockan, träffa elin = hon ringer och säger att hon har en massa att plugga så hon hinner inte. Så nu borde positiva jag ta tag i mitt rum och städa och börja packa. Men istället har jag lust att krypa ner under täcket och gråta. Men för vad? INGETING!

Jag hatar att vara deppig. Men vem gör inte de?
Love, s.


Bjuder på lördagens outfit, taget från systerns garderob!


Kommentarer
Postat av: Elin

Du är bra Stina!!!

2010-09-30 @ 13:36:54
Postat av: madi

fina stina <3

2010-09-30 @ 22:11:30
URL: http://madimade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0