Vad tiden flyger iväg...?

Idag är en hel konstig dag, verkligen. Var på "äventyr" med Lejla innan idag och besökte Elins skola drottning blanka i halmstad. Lejla kanske ska byta dit, och det vill inte jag! :( Skolan var bra men min är bättre (y så det så lejla! Drog inte på gympan utan tog tåget hem efter att varit där sen dess har jag sovit! Vaknat en gång i timmen och kunnat somna om, helt sjukt gött! Nu ska jag snart äta lite, har lagt in mat i ungen. riktigt hungrig nu. Om en timme sitter jag på cykeln för att träna med elin på friskis, ska bli skönt att få hoppa av sig lite ;)

Igår var som sagt två tjejer från klassen här, Lejla och Emma :) Det var roligt att visa dem tröingeberg, falkenbergs paradis inte sant? ;) I början av kvällen efter att de dragit hem så cyklade jag och simmade med Elin. Det blev 2000 meter som vanligt. Sen kom faktiskt mamma och hämtade oss för att det regna och blåste helt för jävligt :( När jag kom hem så hade robin precis kommit och vi kollade på idol osv. Gårdagen var verkligen toppen från morgonen till kvällen :)

Vi var på ett studiebesök på Science park igår med skolan också, jag tyckte var intressant. Berättar kanske vidare någon annan gång :)

Love, s.


Josefin, Lejla och jag på högskolan i väntan på några andra klasskompisar :)

Lejlas rygg och Jossans glada ansikte! (y båda taggade inför besöket...?

Jag och Emma :))

Sötisar, Jossan och Emma!

Jossan, Amanda och Lejla, sköna människor! :)

Åhhh jag gillar verkligen min klass!

Kommentarer
Postat av: jossan

vi är så bäst, och där med basta ! :D <3

2010-09-16 @ 22:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0