Varför så himla gott?


Bilden tagen på frukost rasten, de är jag, laila och madde :) och jaaaa vi satte oss mitt i gång banan för där fanns det sol :)

Jag är sååå sugen på donken just nu!! Jag vill ha deras paj, hamburgare och strips. nuuuu?! Varför är inte annie hemma? hon hade velat ha och till och med kunnat köra! Typ två veckor innan hon åkte så var båda hemma så säger annie ba "jag är as sugen på hamburgare på donken" och jag ba "de vill jag med ha, tänkt på de hela dan" Annie ba "då kör vi dit"! De var härliga tider de ;) Nu när Annie inte är hemma så är det tur att jag har Elin, ska cykla till klitte nu och simma sen till donken. Så det blir inte de nu men sen ikväll och efter träningen borde de vara ännu godare eller? de sa elin iaf ;) haha.


Love, s.

Kommentarer
Postat av: Frida

hahahah Madde med ciggen i högsta hugg :D

2010-09-10 @ 14:40:32
URL: http://friidaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0