vill ha...

Jag vill ha bestämt en as snygg outfit tills imorgon! har fortfarande inte bestämt mig för vad jag ska ha på mig...

Jag vill åka utomlands till värmen, den goda maten och shoppingen! Blir att vänta till November då det blir Frankrike för att träffa syster, ska bli så kul :) dock så har det hunnit bli kallare där då... just nu är det typ 30 grader hela tiden hos syster i Frankrike *avis*

Jag vill ha en systemkamera! Men är så dålig på att ta reda på vad för kamera som jag behöver och vill ha, finns ju så många! måste ta tag i att börja leta, först måste jag bara hitta en vettig butik. Finns det ens några bra systemkamera butiker i fbg?! men tänk sen när jag väl har en, så fina bilder det kommer bli :)

Nu ska jag skriva klart mitt engelska brev sen kommer Robin.
Love, s.



Kommentarer
Postat av: j u l i a

ja kan leta upp en bra kamera till dig : d

2010-09-11 @ 15:14:51
URL: http://justjuliet.blogg.se/
Postat av: j u l i a

det enda du ska tänka på när du köper system kamera är att den har ett kit-objektiv till så du slipper köpa det sen, mycket dyrare! denna är bra om du vill ha en lagom : Nikon D3000 kostar ca. 5000 kr på expert ! :)

2010-09-11 @ 15:16:39
URL: http://justjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0