Bästa syster

Vill bara säga att jag har en väldigt bra syster som kommer hem om en timme från halmstad där hon varit och kollat bio. Fick nyss ett sms där det stod "kommer hem vid nio, kan vi se sex and the city å äta popcorn med choklad då? :)". SÅ HIMLA MYSIGT! Det är verkligen det bästa med att ha en syster, man har någon att umgås med utan att behöva röra på sig eller annat krångel. På lördag drar jag till stockholm med henne, vi ska shoppa, äta en massa och kolla bio! Kommer hem på måndag igen. Vi drar på denna lilla trip för snart kommer hon lämna mig igen för nya äventyr ute i världen. Kommer vara jätteorolig och sakna henne jättemycket (nu börjar jag låta som mamma... haha) men men får passa på att umgås med henne mkt nu :)

Eftersom jag missar nästa engelska lektion sitter jag och håller på att göra klart min PP nu. Vi ska göra en power point där vi visar med bilder och lite text hur vårt liv har sett ut när vi är 37, asså om 20 år. En jätterolig uppgift, blir nog dock inte lika kul när vi ska stå och prata om det på engelska inför hela klassen i 10-15 min.... hehe

Love, s.



Två bilder från när jag hälsade på annie i Frankrike.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0