Första riktiga skolveckan!

TJENARE!

Nu är det dags att blogga, nu när skolan har börjat och jag har tillgång till supersnabba skoldator igen! Skolan började förra veckan på torsdagen. Så detta är min första riktiga skolvecka, den har gått bra hittills. I måndags drog jag till gekås med Elin efter skolan, vi tog hennes bil och körde upp. Hittade en massa bra saker och det var riktigt mysigt att åka upp dit helt spontant. Trodde inte jag skulle köpa något men sen slutade det med att jag handla för över 400 kr, gekås gekås gekås..!

Igår bestämde jag mig för att börja språk, ska lära mig franska steg ett. Det var roligt faktiskt, kommer bli as jobbigt men det får de vara värt! ;) Vid kl två efter lektionen mötte jag upp Malin, Lizette och Elin så vandrade vi runt. Slutade med att fikade på roberts. Sen drog Lizette hem och då kom My. Sen drog vi hem till henne och kollade skräckis och åt chips. mysss vaja :)

Nu ska jag fortsätta att söka vidare på googel för att hitta det jag och alexander söker till vårt UF, vi sitter på espresso house. Åt en jättegod frukost här innan och drack chai latte till. En bra start på dagen!
Love, s.

två bilder från Liseberg, var där för en vecka sen med ett skönt gäng!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0