vad fort tiden går!

Borde egentligen sova eftersom jag ska upp vid halv sju imorgon men en kompis håller mig uppe på fb chatten. Jag kan ju bara säga godnatt och logga ut men det är ju roligare att chatta med honom än sova och jaaa jag lär ångra det här imorgon när klockan ringer, haha. nejjrååå tar en power nap på tåget bara! ;)

Helgen har varit bra, spenderat den med mina klasskompisar och jobbat som servitris på strandbaden. Vill tjärna mycket pengar så att jag kan resa, att resa är så jävla värt pengarna!

Men snart får jag la sova
Godnatt Love,s




Två bilder från i fredags då vi grillade hos emma, sen drog hon och jag vidare till oskarström medens de andra drog vidare på en annan fest :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0