azzzz bra lov!

Jag har haft ett grymt lov :D Gjort en massa roliga saker och varit med om lagom galna saker ;) Besöket i växjö var jätteroligt och mysigt. Besöket bestod av en massa mys, film kväll, tacco, shopping, hotell frukost på stadshotellet (underbart!!!!!),  åt pizza med Frida och Ida från språkresan (frida går i julias klass så vi alla träffades och umgicks, jätteroligt att träffa dem igen och snacka gossip om språkresan!) och en massa prat med mina underbara vänner julia och maria :D

Igår var det fest tsm med bästa madde :D Jag hade en rolig kväll där jag träffa en massa roliga människor - som jag nog inte kommer träffa igen men ändå ;) Min plånbok blev snodd,  vf rotar man runt bland människors väskor? SJUKTDÅLIGSTIL! När folk säger att man borde ha bättre koll på sin väska så säger jag; visst jag hade kunnat haft min väska i knät hela kvällen ELLER SÅ LÄR SIG DE MÄNNISKOR SOM SNATTAR ATT INTE SNATTA?! Inte bara min plånbok som blev snodd utan både maddes och flera mer har blivit utsatta.... ditt är ditt, mitt är mitt fatttttttaaaaaaaaa!!!!!

Love, s!

Bilder från de två bra dagarna med mina sötisar i växjö!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0