Gamla bilder - härliga minnen

Sitter på pappsens kontor, var nyss på ungdomsmottagningen så nu väntar jag på Kajsa som skulle handla lite medens jag var där. men mitt "möte" gick snabbt så blev klar innan henne :) Tog elva tåget hem från hstad idag och träffade då Kajsa hemma hos mig. Vi lagade torsk! Det var gott faktiskt och det kändes väldigt nyttigt (y) När Kajsa kommer tillbaka ska vi hem till henne och vi sex ska jag vidare till friskis för att träna tsm med Elin. En bra start på veckan måste jag säga :) Känns bra att man gör saker så att man inte bara ligger och sover, fast att det är väldigt underbart!

Love, s.

Kollade på pappas iphone bilder, han tar en del och många av de hamnar på facebook vilket kanske inte är jättepoppis men lite roligt är det att båda mina päron är mer fb aktiva än vad jag är ;) De skriver iaf fem gånger mer status uppdateringar än vad jag gör! Här får ni se lite bilder som gör mig glad;


Första bilden pappa tog var på när Annie fick sitt körkort - vilket var en fröjd för hela familjen! ;)

Bild från thailand! Kollar gärna in dessa bilderna asså ;) Ser dock inte ut som mig därbak, så mörkt hår :o

Jag och mamma i stockholm, där var vi maj :) Är vi verkligen så lika? ^^

Denna bilden togs när mina päron lämande mig på flygplatsen innan jag åkte till malta i tre veckor, kan ni fatta så nervös men glad jag var just när bilden togs? ÅHHHHHH TA MIG TILLBAKA! :D

Och denna bilden togs när jag kom tillbaka efter tre veckor, frisk och glad! Hade verkligen turen på min sida under resan, allt blev så jävla bra! :)

Kommentarer
Postat av: Siolia

Härliga resbilder :D

2011-01-17 @ 15:51:25
URL: http://siolia.se
Postat av: m e l i n d a

vilka fina bilder !:D

2011-01-17 @ 17:22:37
URL: http://itismelinda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, usch vilken rälig bild på mig me körkortet :P

Och vadå kom hem frisk från malta? du kom tillbaka utan röst, hesare än nånsin! ;P

2011-01-17 @ 21:22:36
Postat av: Annie

Usch vilken rälig bild me körkortet :P Hahah, good times though! :)



Och vadå kom hem från Malta frisk? Du hade ingen röst, hesare än nånsin! ;)

2011-01-17 @ 21:25:26
Postat av: madi

Fan vad snygg du är!!!!!!

2011-01-17 @ 21:41:04
URL: http://madimade.blogg.se/
Postat av: m e l i n d a

nja alltså, "smal" kan man väl inte direkt kalla mig. visst man behöver inte vara ett benrangel för att kalla sig smal men man är inte så värst smal om man har lår, höfter och arsle som mig x)

2011-01-17 @ 22:43:37
URL: http://itismelinda.blogg.se/
Postat av: Siolia

Haft en bra dag? :)

2011-01-17 @ 23:12:05
URL: http://siolia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0