Goa tjejer




Jaaa, bilderna ovan förklarar lite hur vår tid på mattestugan var idag. om ni inte fattat än så var vi alla tre rätt så flum och trötta ;) Men kul hade jag iaf... Först idag hade vi en ganska fail gympa lektion och sen åt jag och elin tacco i matsalen, de va göttttt. Sen drog vi + madde till mattestugan. Kom hem från halmstad vid fem, alltså nyligen (y) Pappsen kommer snart hem och då blir det att springa med honom. I helgen var jag ute med honom och då sprang vi ena gången 8,3 km och andra 9,3 km. Undra om vi kommer orka 1 mil idag? Jobbigt men sjukt gött efteråt!

Love, s.

Kommentarer
Postat av: maijsann

Så jävla duktig Stina! nu ska jag också ut och springa , dock 2.5 km men ändå haha puss :)

2011-01-27 @ 17:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0