Teater

Under min uppväxt har jag spelat teater typ hela tiden (iaf den tiden jag kommer ihåg av min uppväxt). Började när jag gick i trean och min senaste teater föreställning var vinten i nian, alltså för ett år sen. Jag har inte slutat med teater men det har inte varit någon teater cirkel som jag har viljat vara med i men nu jävlar! Nu ska Jörgen ha en teater cirkel för folk som spelat förut och det ska bli så himla kul. Teater har alltid varit något att längta till för där har alla varit så glada och snälla mot varanndra. Jag är jätteglad över att jag spelat så länge eftersom jag har haft så kul med mina teater vänner och jag älskar att stå på scenen och vara någon annan för en stund.

Jag tänkte valt teater på sture som gymnasieval först men sen kom jag på att jag hellre vill bli en affärs kvinna och det ångrar jag inte. Men jag gillar teater, det är fortfarande något jag brinner för.

Här kommer bilder från vår uppsättning av "gatan" som vi spelade 2008 på våren, alltså när jag gick i sjuan. Denna föreställningen handlade om sex, misslyckade personer och sprit. Alltså det vanliga livet på denna gata. Den var riktigt rolig att göra för det var så många människor med och vi gjorde allt möjligt i själva teatern. Sjöng, dansa och spelade teater.

Love, s.


Syskon kärlek...

Mor och dotter kärlek... eller?

Obbbbssss... här är simon och Erin (min utbytesstudent). Undra vad de sysslar med? :s

Ida, oscar och sigge.




På utestället, där jag var bakdansare och värd (presenterade artisterna). Men i slutet tog jag över med lite skön sång...


Christopher, caroline, sigge och jag på en efter fest...




Det hela sluta med sång. mycket fin, rolig och bra föreställning asså. Vill verkligen se den på film, men tror ingen spelade in den :/

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahah lyssnade på den låten "lille katt" för inte så längesen som du sjunger. Så jädra söt!

2011-01-25 @ 22:38:05
URL: http://johannaablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0