MADIIIIMADE

Igår var en madde dag! Vi har simning på morgonen och sen åkte vi till fbg. Vi tog spontant bussen från tåg stationen och åkte in till stan för att käka kebab på en till! as gott som vanligt... ;) Sen chillade vi hemma hos mig med att bl a lyssna på musik, kolla grey's anatomy, måla naglarna och snacka :) Riktigt rolig dag måste jag säga! Sen blev det träning och att göra spagetti och köttfärsås till familjen, duktigt vaaa?

Förra veckan var vi på "äventyr" i laholm, vi åker runt i hallad minsann. Undra vad nästa stopp blir? ;) Gillar verkligen att umgås med Madi för hon är en tjej som är så lätt att prata med, stora som små problem hon finns där och lyssnar. Så de ska va men det känns ju inte rätt med alla personer, men de kan det ju inte göra heller. Besök maddes blogg här.

Love, s.

Här kommer lite bilder från Laholm förra veckan:

Madde posar järnet ;)

GÖTTTTTTTT

Hihi vilken söt mage jag fick där! Sanningen är att min mage kan bli väldigt uppsvullen när jag äter, vilket kan vara väldigt störigt!ser ut som om jag inte tränat på 10000 veckor, tur att det inte är så ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0