Mitt schema - inte helt fel

  Måndag Tisdag Onsdag Torsdag Fredag
8.15 Entreprenöskap Svenska Idrott Matte Entreprenöskap
           
11.00 Lunch Lunch Lunch Lunch Lunch
           
12.15   Engelska Entreprenöskap    

Så nu kan jag alltid bara gå in på bloggen om jag vill veta vilken lektion vi ska ha, dock är schemat lätt så det lär ju inte behövas ;) Tog schemat från madi. Om ni inte riktigt fattat schemat så jaaaaaa, på jb har man tre timmars lektioner! Det funkar väldigt bra faktiskt för då hinner man göra väldigt mycket saker på en lektion. Hade gärna velat ha sovmorgon någon dag men att sluta elva tre dagar i veckan är ju inte heller så fel! Sitter just nu och pluggar för gjorde inte klart allt på lektionen idag, sen ikväll blire träning genom att köra gärnet på min träningscykel!

Love, s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0