Mys med jasmine ikväll

Dagens bästa: mammas potatismos!
Dagens sämsta: Annie har åkt till Frankrike och min navel piercing gör ont :( första gången den gör så här ont :(

Just nu kollar jag bonde söker fru med mammsen, bönderna är på semester och det är lika pinsamt som möjligt! Men ändå mysigt att titta tsm med mamma och en kopp te. Vid sex ska jag till jasmine för en myskväll med henne. Blir en massa choklad&popcorn, film och tjejsnack :)

Nu ska sätta mig på träningscykeln för att lyckas med mitt nyårslöfte ;) Nedanför kommer bilder som jag och jasmine tog i fredags/lördags när vi var i lägenheten.
Love,s.


så kan de se ut när en tjej plattar håret ;) taggande tjejer!


Jasmines och min outfit för nyårs kvällen :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Ja får vi verkligen göra! Jag ringer dig imon elr nått? :) <3

2011-01-02 @ 17:58:47
URL: http://emmaedvinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0