När man var liten va man söt

Detta dokumentet hittade jag nyss på min data: Stinas och Elins hemliga grejer


Hej å hå ut och gå!

Hej Adam/Jonas den…… ska ni ju komma hem till Stina, men börjar det regna innan klockan 17.00 så ställer vi in det. Vi ska sova ute i ett tält. Så tar med er det som står här.

Detta är saker ni ska ha med er:

1.    Sov säck.

2.    Kudde ( gossedjur)

3.    Vatten pistol ( om ni har)

4.    2 natt el sov kläder . Vi ska springa ute med dom.

5.    skor som är lätta att sätta på sig.

6.    En bra bok.

7.    Inte vita kläder ( om du ramlar).

8.    Tand borste med mera….

9.    Saker som du inte kan vara utan. som får plats i ett tält.

10.              Byta om kläder.

haha, asså så skön man var när ma va liten! Då skriver man ner exakt vad man ska ta med sig... Jag minns faktiskt händelsen, men tror det var i trean typ. vi ville inte att någon skulle få reda på att vi fyra skulle träffas bara för att vi ville vara själva ;) blev så glad när jag läste det, härliga minnen liksom!

Love, s.


Haha, som man ser ut! Denna bilden är från 2003 då jag var på en trevlig klassfest ;) haha, tiderna har förändrats... lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0