På bussen

Obbssssss, händer mkt nu därför hinner jag inte blogga, lite tråkigt eftersom när det händer mkt har jag också mycket jag vill skriva ;) Just nu sitter jag på en buss påväg till Växjö tsm med maria, vi ska träffa julia! Vi ska sova hos henne i två dagar och kommer hem på lördag igen (y) DETTA SKA BLI SÅ KUL :D Skönt att komma iväg lite och träffa gamla vänner som man kan snacka väldigt mkt med :) Både julia och maria är gamla konfa kompisar från öland om ni kommer ihåg? Ni lär få en massssssa roliga bilder efter under denna weekend ;)

Igår vare premiär fest på revyn, så kul hade jag! Blir bara roligare och roligare för varje år :) Kom hem vid fyra på natten igår och då satte jag mig vid datan, obbbbss. Så efter 5 timmars sömn är man lite trött! Fast ändå fortfarande taggad för att umgås med mina tjejer. Innan premiären igår som jag jobbade på (med ljuset i taket) så träffa jag Emma och madde, vi satt och fika på Roberts och hade de allmänt mys!

Har bilder från myskvällen som var hemma hos ELin i tisdags men de kommer senare, nu får ni se en bild på mig och johanna när vi lagade spagetti och köttfärssås i tisdags, as gott var det ;) ÄLSKAR MIN SYSTEMKAMERA! (ville bara säga de)

Love, s!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0