inte riktigt som jag tänkt mig!

Sitter och kollar grey's anatomy och tycker att det är gött att jag inte är lika sjuk som dem på tv.. hehe. Nej, men slutade elva idag pga engelska läraren var sjuk. Skulle fått en uppgift men de blev nått fel med fronter så den kom aldrig ut, SYND! ;) jävligt gött att slippa men lite surt att engelskan suger på john bauer... bra att lära sig lite engelska liksom ;) Aja, jag och emma drog och solade efter skolan. Det var skönt, jag somna... obsss!

Skulle tränat med johanna och Elin men de svek mig, de va för "trötta" bara för att de tränat innan idag. Tss, mesar sig jag bara! ;) Jag kände iaf inte för att cykla dit bort själv eftersom man måste åka så tidigt nu när det är gratis vecka. Så det får bli spinning framför Grey's anatomy. inte helt fel det heller! ;)

Love, s.



Jag och emmzi på toan inne på roberts, snöggggggga asåå!

Kommentarer
Postat av: Emma

schnygga bruudaar! ;D <3

2011-01-18 @ 23:18:33
URL: http://emmaedvinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0