börjar bli tagggggggad nu asså

SHIIIIIIT SÅ SJUKIT BRA GREY'S ANATOMY ÄR. bara ett avsnitt kvar nu av säsong sex, det ska jag kolla på tsm med min älskade syster som kommer hem om en vecka!!! Vi ska käka kebab och popcorn doppat i choklad. åhh, snackade med syster nyss. saknar henne riktigt mycket nu, även fast det är skönt att ha två rum att leva i samt två garderober... hehe.

Snart kommer Elvis hit, vi ska äta lite och snacka en massa skit! Sen kommer Elin också :) Vid åtta ska vi träffa Julia och Jenny, vi ska fixa det sista inför P&L :) schemat för festivalen kom ut idag btw, asså kan inte fatta att om en vecka kommer jag vara på peace and love, sinnes!!!
Love, s.


Nästan två år gammal bild på mig och elvis, tagen på liseberg (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0