film tips

FAN VAD DET REGNAR DÅÅÅÅ.... jaja, det är mysigare att det regnar än att det bara är molnigt iaf ;) Vill dock att det ska vara paus med regnet mellan fem och nio ikväll, går det att ordna tro? hehe, drömma går ju! då ska jag iaf ut och springa med pappsen och sen cykla till en kompis i skogstorp. Att göra det i ös regn lockar inte så mycket faktiskt...

Snart kommer johanna hit, hon har bil så hon slipper regnet iaf ;) vi ska äta frukost/lunch, det blev plättar och bakon. AS GÖTTTTTT :D vår specialité, hehe. Det ska bli jättekul att träffa johanna, inte gjort det på så himla länge så har en massa att prata om.

Här nedan kommer olika film tips, kan ju vara bra att se film nu när det är så dåligt väder. Alla filmer går att ladda ner på tankaner.com eller tankafett.com.
Love, s.

FILMER JAG HAR SETT:

Denna film var annorlunda men ändå vanlig på ett bra sett. Den hade en rolig handling och är en lättsam film så jag tycker den är sevärd :)

Denna film var rolig och allmänt stört skön. SE DEN!!

Denna film är en klassiker, tycker man att såna här filmer är roliga så den. Jag tyckte den var helt okej, rolig men man visste ju hela tiden vad som skulle hända så ahh en klassiker helt enkelt ;)

FILMER JAG SKA SE:

Detta verkar vara en riktig tjejfilm, rolig och fjantig typ. En lättsam film med andra ord!

Denna filmen ska vara rolig och skön så därför vill jag se den (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0