Rosenbergsfestivalen!!

Tjena bloggen! Idag är det midsommardagen (om någon missat det) och jag ska till Göteborg och träffa maisan. Vi ska se baksmällan 2, äta ute och bara umgås :) Rosenbergs festivalen som jag och jasmine var på ägde! Det var många cuf:are där som jag kände men också många nya människor. Vi var uppe till fem på morgonen och sov sen i ett blött tält, mysigt. Fast det var ju lätt värt det, sånt jävla ös var det hela kvällen och natten :)

Här kommer lite bilder från dimman.
Love, s.


Rosenberg!!!

På bussen på väg dit, festivalen var i harplinge :)

SKOOOOOGEN (y) varför vi gick in där? bara vi som vet!


Söta flickor ute i dimman!


Jag och tobbe vaaaa

Cuf grabbar, bra grejer de!

sista bilden som togs innan vi deckade i vårt tält! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0