fest vaaaaa

Hallå eller! :)
Igår började dagen tidigt, drog nämligen till Gekås med Jenny och Elin :) Vi köpte en massa saker till P&L, bara tio dagar kvar nu, sinnes!! men är taggad till tusen såklart, vissa saker måste dock fixa sig först. men ähh det löser sig! Skriv precis ut peace and love biljetten från datorn, hehe. Igår kväll jobbade jag för första gången på restaurang Stranden, jobbade i sex timmar. Gjorde en del tabbar men man lär ju sig så länge man lever! jag gillar stället och mina arbetskompisar var jättetrevliga så det kändes bra :)

Idag var flickorna Carlsson här på lunch. Snart kommer jasmine hit, då ska vi chilla och sen ikväll blir det fest! är taggad fast att vädret suger, haha. svensk sommar är sig lik <3 <3 <3 <3

Här kommer 2 bilder från den lilla förfest vi hade hos mig i torsdags. kvällen blev riktigt lyckad!
Love, s.


Söta flickor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0