lyckad kväll vaaa

HejhejHejhej.

Gårkvällen blev väldigt lyckad! blev lite ändrade planer för drog själv till Hstd och träffade först Madde och Malin. Sen drog vi vidare på fest i Tylösand. Det blev inte en så stor fest men jag hade väldigt roligt, så himla sönt folk var där. Tog 20 i tre bussen hem, då träffade jag Kajsa och Olivia så satt med dem den timme som det tar att åka hem till falkenberg. Det kom en kille som satte sig jämte oss och började snackade en massa politik, vettefan hur det börja men sen rullade det på som fan. Han var sosse........ behöver jag skriva nått mer om det? diskutionen blev lite vild, hehe men det var kul.

Har sovit  ca 13 timmar idag, somna fyra vaknade halv ett. åt lite sen somnade jag om halv två till halv sex. Men nu är jag pigg iaf! Kl åtta ska jag på personal kick off med mitt sommarjobb, ska bli roligt :)
Love, s.

Här nedan kommer bilder från torsdagen, den kvällen dansade alla en massa. Igår dansade ingen typ, men det gjorde inget för alla hade nog skoj ändå ;)


Kommentarer
Postat av: j u l i a

sv: Nej, haha, ja jobbar på samma ställe bara det att jag uppgraderat mig lite ;)! haha :) <3 Jag ska guida runt istället för att stå i cafét!

Pusssss

2011-06-19 @ 20:05:45
URL: http://justjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0