Sista inlägget?

Hej bloggen.

Jag har haft en skön och rolig helg :) I fredags umgicks jag med pojkvännen och igår var det tjej middag hos frida för att fira jenny! Som ni kanske märker så bloggar jag inte så mycket längre, inget alls typ. Enda anledningen till att jag bloggar är för jag att jag vill komma ihåg vad jag gjort. Men jag tror faktiskt att jag ska börja skriva dagbok ist så att jag kan skriva ner alla min hemligheter... hehe. Så ni kan sluta att gå in på min blogg nu för jag kommer nog faktiskt sluta blogga. Kanske ångrar jag mig, det beror nog på hur länge det funkar med dagbok skrivandet! haha...

Här kommer en länk till en artikel som ung företagssamhet skrev om oss efter att vi blev "Månadens UF". Vi har ju startat UF i skolan nu och jag jobbar med min kompis Alexander. Gå in och läs om oss om ni känner för det http://www.ungforetagsamhet.se/månadens-uf-företag-focus-you-uf.

PUSS, ha det så bra!
Love, s.


Jag och alexander :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0